Pricken

Har läst Pricken i skolan idag, väldigt synd om pricken :( men men. Skolan har väl varit liiite över rolig idag. Skrattat ihjäl mig typ. Sååå jävla pinsamt när kuratorn, sjuksyster och studieledaren och båda mentorerna står och snackar och ist för att lyssna kör jag och Annie: FITTAN STICKER FRAM FITTAN STICKER FRAM! HÅRD OCH HÅRIG. hahahahah! garvar bara av att tänka på den. OCH MIN ARM ÄR HELT CP MOBBAD!!
men nu orkar jag inte skriva, ska till bussen om trettio så bäst att städa. Pussar

Min bästa vän och jag, åttan tror jag. hahah!

Kommentarer
Postat av: ica0505

lite för snygg bild

2010-09-11 @ 11:53:21
Postat av: Lina

ja plus att den återuppväcker minnen :D

2010-09-11 @ 12:04:07
URL: http://dirtypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0