my friend is hurt

Helloj.
Nu sitter jag i min älskade säng och har ingen aning om vad bj gör för stunden. Ska snart börja fixa oss och dra vidare till edsberg för att fika på Figges. Mitt favorit fik typ. hehehe.
Sedan kanske jag ska träffa på Mattias och leka lite med honom. Så skönt att allt löst sig, typ.
Iaf, igår kom bj vid halv åtta, sedan drgo vi till Täby kyrkby med åtta bussen till Tony och träffade Annie, Zara, Emma, Linnea, Lollo, Madde, Erica och massa andra. Drog vid halv elva, alla behövde dra så vi drog hem. Vissa drog vidare och så. Sedan somnade vi väääldigt tidigt, typ tolv. Men blev väckt och pratade med Mattias vid ett. Men nu ska jag byta piercing och fixa mig. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0