I rymden finns inga känslor

Va aaaas taggad på att se på bio, I rymden finns inga känslor. Men nu har matte helt taggat ur. Så vettefan, funtar snart på att gå själv. vill verkligen se den. och först hittade jag inte min biobiljett så vart fett otaggad sen hittade jag den och nu är inte de andra taggade :( Bajs.
Helgen har iaf varit bra. I fredags var vi några hos nellie och åt och firade att hon fyllt femton. Sedan drog jag till kärrdal och hem, hade så jävla ont i magen. Igår var vi några hos Sanna och hade det roligt. Satt mest i köket med Nille o Sebbe. Sen fick jag ont i magen igen så jag la mig i en säng med en värmekudde och bad till Gud at Matte skulle åka hem så vi kunde sova och så blev det :) hihihi.
Vaknade runt ni och somnade om till halv tolv då jag, Matte, Anna och Robban drog och gymmade. Vi kom hem vid halv fyra och jag dog nästan av hunger så drog upp till mammas och åt sedan till kärrdal. Helt ok dag.
Men nu ska jag kolla fejjan och äta. Pussar

Sugen på tårta nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0