Byggarebob

Tjoho. Varknade vid elva. det var riktigt skönt att sova. Somnade vi halv två fast egentligen kunde jag sova typ halv ett men en envis liten unge ville messa.
men men, nu e jag vaken iaf, sitter i världens myskläder. Ska kanske möta upp Lollo på en cigg snart. Bror på om hur länge. För jag vill ut nu. Hahaha!
Går dagen var rolig. Tjejmiddag örst hos Lollo. Där var det jag ,Lollo, Emma, Linnea, Oliver, Zara, Oldoz. Sedan drog Oldoz och Lollo vidare till Odenplan och linnea och Emma drog hem till Emma så vi stack hem till mig och gjorde typ ingenting. VI halv tolv drog jag ut och snackade seriöst med Mattias, inge vidare roligt, allt känns helt fel så får se om vårat förhällandfe går att laga, hoppas verkligen det.
Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0