bastu

Hejsan hoppsan! Är glad men å andra sidan inte. Tänkte att jag kunde klippa mg idag, var dock inte så jätte noga så det blev så himla tjockt i slutet, ni vet när man varit hos frissan så blir det tjockt när man har rakt?
Men nej, så ville jag inte ha, så Lollo får fixa till det seanre. Om ungefär 35 minuter ska jag ta bussen mot sollentuna och köpa gårfärg, antingen rödbrun eller mörkbrun. Min färg har blivit såååå jävla ljuuuss så har fått en stor utäxt. bajs.
Var hos Mattias igår kväll så kunde inte skriva något. Vi myste, kollade på film och drog upp till Ica för att hämta ut kläder och köpa cola. Mums, hehe har typ börjat gilla de? :S KNAS! MED STORA BOKSTÄVER!
men men, får se hur det blir senare. Måste plugga också. Bajs, igen..
Men nu ska jag äta. Höres. Pussar

Min bebis förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0