We just want that

Kom hem för en timme sedan ungefär. Har nu duschat och ätit älskade mackaroner. Och messat med en jävligt sur Calle! Åh jag blir så förbannad på honom ibland!!
Jaja strunt i det. Han får vara sur om han vill, för jag bryr mig faktist inte (:
Jag och Jennifer drog hem en snabbis till mig då jag bytte om och vi slängde i oss korv med bröd och sedan drog vi in till rådmansgatan. När vi kom dit gick vi först till fel lasedom. Men sedan kom vi till rätta. Det var riktigt roligt. Men Karin var riktigt läskig med hennes isblå ögon som lyste lika mycket som hennes tänder mot hennes jätte bruna ansikte. Hahaha så det var kul iaf. Efter så drog jag och Jennifer till Gymgrossisten för att titta om dom hade öppet men nej de stände tidigt som klockan sex dom. Så in till donken blev det med alla andra och mycket skratt med bla. Karin, Linn, Miranda och Michaela. Det var skojjigt.
Nu ska jag iaf hoppa i säng och kolla på tv och mysa in mig i mitt duntäcke.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0