självupptagen, nejtack

Jag ska berätta om en person som betyder otroligt mycket för mig.

Amanda Louise Sandel

En av mina bästa kompisar sedan många år tillbaka. En riktig pinjla som får en på bra humör på högsta grad. Hon kan alltid skojja bort det alvarliga och slappna av och bara vara sig själv. Ett minne som jag har med dig som jag nog aldrig lär glömma är när vi har byggt en kojja  hos dig när vi var små mellan din säng och ditt skrivbord så skulle vi sova över hos dig och så sa vi till varandra att om vi fick reda på hemligheter så skulle vi berätta det för varandra och berätta annat också. Det är ett mysigt minne. Och ett minne jag aldrig kommer sluta skratta åt är när vi skulle på middag med Martin och Robin på sushi baren och vi stod i minst en timme och funderade på vad vi skulle ha på oss, och så kom Simona och sa att det är fint att ha en sjal över brösten så jag testade det och tyckte det var jätte fint och tänkte gå ner så. HAHAHA!
Ja, vi har mycket minnen kvar som jag har kvar att berätta men det får bli en annan dag.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och kommer alltid att minnas dig som en av de bästa.
Du kan förgylla min dag genom att bara le. Du är en underbar person och jag saknar våran tid tillsammans, hoppas på att den kommer att komma tillbaka. Och tack för att du alltid har ställt upp för mig och lysnat på när jag velat prata. Jag hoppas du tycker detsamma. Puss på dig Mandii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0