Kalaspuffar

Sitter i sängen med min älskade rosa dator. hihi.
Igår var jag iaf i stinsen med Pernilla, jag köpte två par skor och en happy meal, vi träffade även Johan och Caspar och några andra. Sedan drog vi vidare till sollentuna och mötte upp Rebecka. Det var mys. Kom hem vid halv sju, åt middag. Sedan låg jag död i sängen tills elva då jag försökte sova men jag hostade och hade så jävla ont i halsen så det var lite svårt. Mådde skit igår. Har fortfarande ont i halsen men jag måste till skolan så what ever.
Idag ska jag hem efter skolan och bara vila sedan vid halv fem tiden drar jag in till stan med jobbet för att spela laserdom. Det ska bli kul som satan hoppas jag. HIHI!
Men nu måste jag plugga på idrott. höhö.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0