JÄVLA TEKNIKRAPORT!

Har suttit hemma nu i över två timmar och skrivit om den där jävla bilens historia. Blir snart helt galen. Behöver en pause. Men vad kan man göra? inget som jag kommer på iaf. Håller tummarna för Sanna idag för att det ska gå bra och så håller jag tummarna för att jag ska få spela Wii ikväll med Mattias. HIHI! känner mig lite så att jag kanske ska tvinga honom eller muta honom med något..hmm. Aja annars blir det nog att jag träffar Louise en stund, är lite sugen på en promenad eller att bara vara någonstans. Ingen aning. Juste, var och tittade mina ögon idag. Jag är skelögd på något sätt (kommer inte ihåg vad det heter) så jag ska skaffa prisma glasögon som kommer att kosta runt 3000 kronor så jag hoppas att det hjälper min huvudvärk annars så har man slängt 3000 i sjön -.- .
Men nu måste jag bli klar med den här jävla raporten.
Puss så länge

Jag är kär i Mattias Christer Johansson så det så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0