jävla dator

Skrev väsrta långa inlägget i morse men så råkade jag trycka på någon knapp så det ända som stod kvar var: eller. Så jävla sur. Aja nu har jag lite tid att skriva. Håller på att "träna" magen, ska ju bada idag med lite folk trotts vädret. Sedan blir det även grillning och busande. Men när Mattias har tränat klart så ska jag dra en stund till honom, sedan gå några meter till Emma och lämna lite grejer sedan drar vi vidare. Skolan idag var ganska okej. Um kom till oss, sedan hade vi besök av RFSU och lunch och sedan kollade vi på film, då jag somnade gott men vaknade av att Kevin skriker på Håkan och vi fick sluta mer än en timme tidigare för ingen tyckte filmen var bra. HAHA inte ens Ida! Lite kul. Aja. Kom hem vid två och har nu städat i en timme. Jag lite stressad men jag vet inte vad jag ska göra tills matte ringer. För det är då jag kommer stressa ihjäl. Aja. Och Jennifer när du läser det här, om du gör det, RING MIG! Puss

Pimpade mina jeans för ett tag sen, baksidan med men bilden blev inge bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0