It's all about the money

Har inte haft tid att skriva. I söndags var jag hos Mattias och kollade på Wallander och myste lite så jag kom hem sent. Och igår kom jag hem vid elva för jag och Oscar körde upp och det blev lite sent. Idag ska jag sola när jag slutat sen ska jag och Louise vidare till Majsan för att hämtas våra balklänningar och även färga hennes finfina hår till mörkare. Det kommer nog bli jätte fint.
Min vecka är fullbokad :(
Onsdag - Jobba
Torsdag - Jobba
Fredag - färga håret och åka till stan ifall jag hinner sedan Eurovision song contest med sötnosar
Lördag - Min och Mattias ett års dag och ska till stan
Bajs, och så måste jag plugga som in ihelvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0