IPHONE HERE I COM!

messar lite med becka, vi båda sitter vid datan och ska sedan dö har vi tänkt. Vet inte hur men det får vi se (:
Hihi, saknar den pricken trotts att det bara var någon dag sen vi träffades, eh, ska kolla om hon vill träffas kanske?
Juste, Isak har ju skaffat Iphone med tre och betalar inte mycket. Så har nu suttit med mamma och pappa och pratat ihop oss och det blir nog samma för mig. Men nackdelen är då att ni som har tele2 kommer kommer inte kunna messa och ringa lika billigt längre. Men vafan. Det får ni sköta. haha.
Idag vaknade jag iaf vid elva efter en natt jag aldrig kommer glömma. Sedan tog jag och Matte bussen ifrån edsberg och vi och Isak drog till sollentuna. Jag köpte en skitfin bikini och vi va inne på 3 butiken. Matte ska köpa en Iphone den första juni. HIHI. Sedan drog vi till kärrdal och träffade August och Victor. Jag drog hem och sedan iväg till Majsan och testade det lilla som var klart med klänningen. Fick en bild framför mig och den kommer bli fin. Den är klar till den 18, eller då ska jag bara lägga upp den. glad tjej jag är.
tänkte lågga in en bild på bikinin. Men väntar på ett samtal så det blir om någon timme (; Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0