entourage

Sitter i sängen och satte nyss på Entourage som är på sexan. Kom hem för 30 minuter sedan ifrån Rebecka där vi badade jacuzzi i typ tre timmar. Det var riktigt najs och roligt. Och nej Nellie jag har inte silikon!!!
Har varit med Mattias också. Vi vaknade vid tolv då han låtsas sov tills jag blev sur och vände på mig. Hahah!
Sedan drog vi ut och träffade P och I och gjorde inte så mycket. Lämnade sedan tillbaka en film jag hyrde igår som jag hann se halva på för att jag somnade men den var bra av det jag såg iaf. Lite äcklig kanske.
Sedan drog vi till kärrdal och träffade folk. Träffade även Bj en lite stund så vi hann prata en del.
Ska kolla åå tv nu Puss

Old times

Kommentarer
Postat av: nellaaan

Lina det är bara att erkänna! silikon unge asså

2010-05-03 @ 14:50:47
Postat av: Lina

N, det är bara att önska vidare bby! (;

2010-05-04 @ 14:37:55
URL: http://dirtypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0