bläää

Kom precis hem. Varit ute med massa folk, bla. Matte, Isak, Nellie, Ludde, Danne och August.
När jag kom hem frågade jag pappa om han fixat moppen. Nu funkade den at starta så jag åkte fem meter för att kolla om det fortfarande lät konstigt och ja det gjorde det och sen när jag skulle åka tillbaka så ville min älskling inte starta så jag fick rulla upp den och nu vill den inte starta alls så jag är lite deppig. Blä på den. Men men, på tisdag börjar teorin och även på torsdagen och nu ska jag skriva klart om en konstnär sedan plugga lite om Kina och även svara på moppe frågor på internet. Hihi. Har lust att träffa amanda ikväll för det va några dagar sedan. Så väntar på att den jäveln ska svara. Ska även vara med älsklings Becka. Får se hur det blir senare.
Hihi åt min första slash idag i år. Skitgott. Jag tog jordgubb så min tunga var röd men Nellies var inte det. höhö.
Jaja, nu vart det låångt.
Pussar på er

Saknar dig massor gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0