AIJAIJAAAAA

Hejsan.
Var på moppekurs med Oscar igår vilket var hur tråkigt som helst.
Och ja, sen vid sju drog jag hem och åt sedan till Majsan för att testa min balklänning och sedan drog jag till Rebecka.
Vi var ute och körde moppe till hld men allting var stängt. Tog sju över tio bussen till min älskling som mötte mig vid shell då vi promenerade hemåt honom och sussade senare mycket gott.
Han skulle åka iväg vid sex så jag låg kvar och sov, vaknade runt nio. hihi. Satte på tv:n och drog sedan och mötte upp Pernilla vid elva. Vi åkte då till stinsen och köpte lite småsaker och delade även på en taco. gott gott gott.
Kom hem vid halv två och hämtade badkläder och gick ner till Rösjön för att möta Nellie och Rebecka. Vi badade och sedan drog vi till Kolatorp och hängde i en lian. hihi. Nellie badade också. Men nu måste jag skriva om mitt miljöarbete -.-
Pussar

love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0