Tyskland?

är någon stans i Tyskland, har paserat Storbritanien för ett tag sen.
Jag har kommit på att jag och min pojkvä nhar varit i fem olika länder tillsammans: Sverige, Danmark, Österrike, Tyskland, Storbritanien. Tihihi!
När jag kommer hem ska jag nog spendera kvällen med Louise, ska ringa henne om ett tag, typ vid fyra när vi kommit till Sverige. Om någon timme sätter vi oss återigen på en färja i 20 minuter för att komma till Danmark tror jag. Då blir det nog en fem minutare.
Alla dagar här har varit bättre än förra årets åkning. Men igår var det skitväder. Jätte kallt. Vi var vid hotelet vid fem och skulle dela 10 stycken på en dusch, sen mat sen åkte vi vid sju. Sov på en madrass på golvet. Riktigt sköönt faktist. HAHAHAH!
men nu ska jag kolla klart på Lords of dogtown tror jag :)
Pussar/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0