Sölden

sitter här i rökrummet igen och skriver på min älskade rosa dator :) Matte, Ida, Kevin och Henke är uppe på vårat rum och gör något. Igår köpte vi tolv flaskor breezers och någon som smakar som smirnof ice :)
Jag och Kevin funderar på att köpa hem ett gäng så att man har några hemma. GOTT GOTT!!!
Det har varit riktigt najs i backarna idag, åkte från nio till fyra. Matte skulle kolla på en hjälm men alla kostar över 1000 så det blir nog inte av. Har också hoppat och åkt på rails idag, riktigt roligt. Juste, jag köpte nya snowboard boots, skiiiit snygga! Med jätte bra spänning som är perfekta, 2000 kronor var dom värda men de är lite hårda framme med tån men det löser sig. Imorgon kanske vi ska till ett utav europas finaste badhus, får se om Matte har råd.
Men nu blev det lite långt. Jag hör av mig imorgon säkert. Pussar/ L
btw. har färgat håret helt svart idag och jag är grå i nacken och pannan :(
Saknar er tjejor! Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0