plugg plugg plugg

har prov på 40 sidor i Ekologi på tisdag. MUMS! sitter och försöker skriva ner det viktigaste ifrån varje stycke. Hamnade vid datorn och laddade ner fem nya älskade låtar. Ska nog upp och äta någon. Min syster och hennes två kompisar har bakat. Mums, eller nej jag ska inte äta. Jag sa nej två gånger till godis idag, får inte sabba allt nu :D hihi.
Imorgon blir det träning I think, och senare på kvällen blir det att träffa Matte efter en veckas längtan. Vi ska nog vara hos Kim så vi sover väl antagligen här imorgon. Men nu måste jag fortsätta läsa. Vi hörs. Puss/ L

Hos Aspen. Saknar verkligen sommaren och att bada.
Attbropå bada så kanske vi ska skaffa pool, men det blir ju inte klart fören nästa sommar:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0