måndag 29/3


Jag och Pernilla, två år sedan



Idag är det tio månader sedan jag och Matte blev tillsammans.
Och idag är det den dagen jag tror att jag och Pernilla kommer komma tillbaka på kort,
Idag är också den dagen jag har fått migrän.
Och även den dagen jag måste åka hem och plugga om en halvtimme för att jag har prov imorgon.
Idag är det då jag grät och skakade för jag är rädd för mig själv. Vet inte vem jag är längre, vet inte hur jag tänker. Mår så jävla dåligt. Orkar bara inte tänka på allt. Kanske ska skaffa en psykolog känns det som, jag tror det skulle vara bra för ett tag. Och även idag så kommer jag snart att skaffa linser. KUL! fyfan, Hej då. Puss/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0