it's not my time

tjo, har haft ett uppehåll, vet inte varför. Har legat i en soffa och varit sjuk. Nu mår jag bättre men jag har legat för mycket så jag kan inte andas om jag går rakt. Sjukt läskigt. Men men..
Sitter och dricker te nu och tänkte försöka få tag på Lollo som inte svarar :/ jag har inte ätit något förutom små kex och druckigt saft. Lade till min kompis Isabella igår på fejjan som jag inte pratat med på flera år. Vi var kompisar från dagis till sexan ungefär om jag inte tänker fel. Det visade sig att hon är besatt av twilight. Lite roligt, att bro på twiligt så har jag 30 minuter kvar, ska nog kila ner till mitt rum och kolla lite senare. Men nu ska jag titta på tv. Pussar /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0