Finfina fisken

min buss går 17.08 så ska börja dra mig om ca tio minuter. Ska hem till matte eller till simhallen, har ingen aning. Ikväll ska jag nog hem till en kompis med Bj sedan ska jag vidare till Kimpa men nu ska jag träffa min älskling! hihi. Jag och Amanda gymmade idag och hade väääldigt roligt i omklädningsrummet, kanske lägger upp bilder senare. Sedan åt vi varsin mumsig macka som var underbart god. Och nu har jag duschat, slappat framför tv sedan klockan två. haha. Slutade fem över ett idag, eller jag kunde ha slutat nio för på spanskan kan man jobba hemma, inställd Sv och då ställde de in idrotten också så vi fick sluta tre timmar tidigare idag. Men nu ska jag ruscha! Puss / L
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0