dagen ni föds

låten är i mitt vänstra öra, ganska bra. Sitter i skolan fortfarande. Kommer att vara här till fyra då jag och Amanda åker till Mörby för att träna och jag ska köpa en bh :D Den är suuperfin! Ljusblå/tourkos från h&m.
När jag lyssnar på den här låten tänker jag på barn, åh jag vill verkligen bli vuxen och bli gravid!
Aja, iaf, imorgon drar jag, Lollo och Becka till Um och ska fixa lite saker sen blir det att jag ska lämna tillbaka mitt headset för min högra lur funkar inte och sen ska jag träffa pojkvän. På torsdag blir det firande av min älskling som fyller 15. fast hon fyller år imorgon men ska fira henne på torsdag, det blir kul. Glöm inte att gratta Stella imorgon! :D
Men nu ska jag in på fejjan. Pussar/

Matte ska snart tatuera sig igen, tredje gången nu, han säger inte vad det ska bli men jag anar att det blir något japanskt på höften eller asså sidan av ryggen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0