bio mys med vänner

ska snart ta bussen mot kista med Amanda och kolla bio med henne och Rebecka. Vi ska se Remember me med R.P.
Najs, gårdagen vart väl ganska lyckad till slut. Först åkte jag, Lollo, Pernilla och Stina till Hld för att gå till Danne men sen så vart det knas så vi åkte till Stella, va där i kanske en kvart, sen åkte vi till Danne, sen gick vi och de som var hos Danne till Rebecka och hade kul. Påvägen till Rebecka snacakade jag och Saller om allting, det var riktigt skönt, har inte träffats sen i början av sommaren så det var lite kul. Sedan tog jag bussen hem så jag var hemma tio över ett :) Men nu ska jag plugga lite lite, sen drar jag. Pussar på er/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0