en gul skokartong

såhär har min helg sett ut:
Fredag slutade jag vid elva, åkte hem, åt, sov. Vid tre åkte jag och Amanda och mötte jennifer och sedan tränade vi, basta m.m.
Efter det träffade jag nellie, vi gick till kim och va där ett tag, jag åkte hem till Mattias där han och Micke va, spelade alfapet och somnade i soffan.
Lördag va det släktkalas hos matte. ganska skojj. vid sex mötte jag jennifer vid centrum, vi åt pizza och drog till amanda där vi checkade OC. på kvällen drog vi på fest hos Beijer och hade roligt och idag har jag varit med Matte och träffade Stella i sollentuna ett tag och nu sitter jag här :) ska kolla på project runway nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0