plugg nu

har precis städat klar rummet och tagit en cigg. Börjar bli riktigt sjuk nu, trodde jag började bli frsikare men nää, antingen så stannar jag hemma imorgon eller på onsdag, får se hur det blir. Vill stana hemma imorgon men isf kommer jag missa musikprovet och inte bara det som är dåligt. Vi läste ju Möss och människor och jag fick ett usb minne att lyssna på för jag orkade inte läsa boken för den är så tråkig. Det usb minnet har jag tappat. Wihoo! NEJ NEJ!  Åh orkar inte. och nu ska jag plugga idrott, so och musik. Får se vad jag gör när jag är klar. Hör av mig senare. Puss / L

saknar thailand :(

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar dig <33

2010-02-21 @ 17:58:28
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0