omgjort

jag har inte bara förändrat mitt hår utan också lite i mitt rum. Min syrra hjälpte mig att flytta sängen. Så nu står sängen rakt framför dörren och den tar jävligt mycket plats. där sänghuvudet var förr är det nu mitt natttygsbord, resväska och en tvättkorg och väldigt mycket sladdar och väldigt stökigt, men det är väl ingen nyhet?
Snart ska jag borsta tänderna och börja dra mit mot korningen och möta upp Ida :) Tar sjöbergs busshällplats idag för jag är inte säker om bussen går runt Lomvägen eller kärrdal. Det vore ju lite fail om jag går utanför dagis och så åker bussen ändå till kärrdalsskolan. men men. efter skolan ska jag och Ida till täby, jag ska byta en tröja och köpa ett par mysiga byxor. Vi hörs senare. Puss puss/ L

den här bollen betyder mer för mig än en boll

brände tungan igår så stod sådär i typ 10 minuter :(


så såg det ut igår (;

bild ifrån helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0