dans trötthet och oro

jag har precis kommit hem från en jobbig dag.
Slutade runt 2 och drog med Ida till täby. Som tur va skulle jag inte hem, bussen stannade inte vid norra, kärrdal eller sjöber så då skulle jag ha fått gå ifrån rösjön..kul. Handlade inte mer än en Happy meal och ett par fula små mjukisbyxor till Alperna. Sedan ¨kte vi och dansade, bussen hem skulle gå vid halv åtta, men den kom inte så pappa hämtade upp oss och vi åkte till eds för att få tillbaka mina tröjor från Frida.
Imorgon ska jag in till stan med Pavel och köpa efterlängtade hårförlängningar. hahah det måste typ vara mitt 50 köp :p Har fan en hel påse med allt gamla ifall att (:
Men nu ska jag äta korv mecd bröd :) Jennifer, hoppas att du blir avundsjuk nu!
Pussar / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0