Final destination

Becka.
Ja, det var ett tag sedan jag skrev. har inte pallat eller stängt ner sidan. Men nu ska det bli bättring :)
Sitter hemma hos Becka och har kollat på Final destination med henne och Nellie. ska snart ut och ta en fem-minutare sedan blir det nog american pie. Igår hände det inte så mycket. Vi skulle fira petter eftersom han fyllde år men det vart ju inte mycket till firande när de speklade basket. drog hem vid elva och somnade ensam i MIN säng på tre veckor. Men det var skönt. Träffade även sanna idag. vi badade och var hos mig ett tag.
Bajs, imorgon ska jag måla och följa med Nellie och handla present till hennes pojke. Sedan kanske det blir bio med tjejorna eller ngt annat. Men men, nu blev det rätt mycket. Pussar på er
P.s. saknar dig Bj. D.s.
Blir ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0