Carla carla carla carla carla

Kollar på scrubs. skitkul :)
HÖHÖ. idag fick vi en ny tjej i klassen, zara. skiiiiit sköön tjej som är framåt vilket är bajsabra.
Iaf, började ju som saggt vid tio med musik, bajs tråkigt så jag ska byta till drama, jag kommer fan kräva det.
Var utanför Täbban efter skolan med bla Lollo, Zara, Emma, Angelica och massa andra. det var mysigt iaf, kom hem för några minuter sedan. ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, är fätt trött asså.
Men nu ska jag kolla scrubs :)
Någon som vet när dh börjar?
Puss

Kommentarer
Postat av: ica0505

i höst. finns inget datum än...

får börja räkna ner dagar!

2010-08-24 @ 20:14:09
Postat av: Lina

ja förfsahn!

2010-08-30 @ 16:06:44
URL: http://dirtypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0