Your love is a lie

lyssnar på simple plan. Ett av mina favorit bank sedan jag var liten, något ni inte visste?
Sitter på svenska nu iaf. Om ca 30 minuter åker jag till sollentuna för att träffa min älskling Becka. Ska fixa lite saker sen ska jag nog hem och äta och sedan träna och ska hinna träffa Pernilla också. Det kommer nog kunna gå in på något sätt. Var väldigt seg igår. Kom hem vid fyra och gjorde ingenting, kommer inte ens ihåg sedan åt jag och sedan kollade jag på sex avsnitt av Cougar town så nu har jag sett hela säsongen. Lite tråkigt.
Men nu ska jag avsluta. Pussar

Har som sagt inga nya bilder på skolkoden. några år gamal bild innan elverket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0