today

igår vid tre drog jag och Amanda in till skanstull för att jobba med Karin, Ida, Linn, Miranda och några andra. Det var ganska kul, speciellt i bilen. Men sålde bara tretton produkter och tjänade ynka 186 kronor :/ Nästa gång ska det fanemej gå bättre! :)
Jag och Amanda kom hem till henne lite över tio. Jag Amanda, Ebba, Stina, Christophe, Erik och några var där och hadfe det bara chill. Följde med Christophe och några till bussen vid halv två då jag sedan mötte upp Matte vid ängen. Sedan åkte vi hem och mös och somnade ihoppkurade i varandra. Riktigt mysigt.
Idag har jag bara chillat med matte. Vid fyra drog vi och nellite och Isak till donken och käka sedan till kärdal som snart blir det nog grillning. Får se hur det blir. Tyvärr får man sova ensam i sängen inatt. Vill verkligen inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0