This day

Tjo. Åkte hem "efter" skolan och bytte om snabbt till kallare kläder. Sedan stack jag ut. En lite pratstund blev det med C. Sedan drog jag hem. Gjorde köttbullar med mackaroner till mig och min syster. Hihi vi är busiga, åt framför tv! Hahaha längesen jag gjorde tror jag, kollar typ inte på tv. Juste det är fan dh igag. Kul. Men iaf. Sedan la jag mig i sängen och vaknade nyss. Ska ta sex bussen till hld för att möta upp Danne och Rebecka. Får se vad jag gör efter. Tror jag ska försöka få tag på Petter och fråga om han vill till gården. Det va några veckor sedan jag var där. Men som sagt får se hur det blir. På torsdag ska jag jobba med Jennifer men efter det ska jag träfffa Mattias och sussa gott tillsammans då det är våran elva månaders dag. Snart ett år alltså.
Men nu ska jag fixa mig lite och smörja in mina jätte torra ben.
Puss

En jätte söt klänning som nu är min.

En tröja jag också köpte, tycker om den mycket. Hihi


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

klänningen va fett söt :)

2010-04-27 @ 18:44:54
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Lina

Tackar :)

2010-05-04 @ 21:37:09
URL: http://dirtypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0