Oh my fucking gud

Efter skolan drog jag till Sollentuna och träffade Becka, haha vi satt mest ner och snackade om allt möljligt. Träffade även Christophe som påstod att vi blivit pundare som hänger där. HAHAHA! han skulle iaf klippa sig. men men.
Sedan vid halv sex blev vi jätte sugna på att gå på bio så det blir bio ikväll med Jennifer, Becka, Amanda, Ebba och Nellie. KUL KUL! Eftersom jag ska på bio så är det tur att jag har sovmorgon! :) Imorgon ska jag nog bara chilla när jag varit och mött upp Becka och Danne. Får se sedan. På onsdag blir det iaf hårdträning med Mandi och sedan att träffa Mattias. På torsdag har vi varit tillsammans i hela elva månader. Länge det. Känns som det var igår vi blev tillsammans men ändå så känns det som en evighet. Jaja.
På fredag ska jag röjja som fan. Är så sjukt taggad inför valborg.
Och jag hoppas att Lollo kan växa upp och säga varför hon är så jävla piss off på mig tills dess..
Men men, glad är jag idag för jag har en gullig pojkvän, världens bästa vänner och inget plugg och sovmorgon imorgon till halv tio.
Pussar

Jag saknar spanien..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0