I'm cold

Ibland blir jag tokig av dig, helt störd av hur du beter dig, ibland blir jag verkligen ledsen eller arg. Men du gör mig ännu mer tokig för att du är som du är. Du är min och du är underbar. Jag har nog aldrig berättat för någon eller för dig hur mycket du betyder i mitt liv. Låg i soffan idag och tänkte på om något skulle hända så att jag inte fick vara med dig, tänkte på hemska saker som om jag eller du skulle dö. Om du dog skulle jag inte veta vad jag skulle göra. Jag skulle bli självmordsbenägen. Jag skulle vara deprimerad, inte äta något, inte prata med någon. Jag skulle aldrig klara av att se på någonting som har med dig att göra.
I måndags var jag orolig att du inte var glad över att träffa mig, det känndes tomt, det gjorde ont i magen, smärtan, gråten som kom. Det har aldig gjort så ont som då men det har inte heller värmt så mycket som det gjorde när du kramade om mig och sa att jag var din lycka i ditt liv.
Du är min lycka och min kärlek. Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0