I waste my time

Har precis varit ute och tagit en fem minutare. Gottis med Oboy :D
Hahah, ska åka moppe med Ida till skolan, orkar inte gå till bussen heller så aa.
Efter skolan blir det in till stan för att köpa nya kulor (till läpp piercingen)  eftersom den här är jätte liten och sitter helt fel, den är lixom itne ens på skruvad. Hahaha! Sedan blir det in till gamla stan för att lasra benen en tredje gång. Det borde inte göra så ont den här gången iaf :) Louise förljer med mig. Kommer nog bli superkul.
Tränade igår vid sju men Amanda, Jennifer och Ebba och kom hem vid nio. Imorgn blir det ett danspass. Antingen pop, Latin eller afrikansk, håller tummarna för afrikansk dans. Och på onsdag ska jag också ta hand om gullunge som ramlade igår och slog i armbågarna när han skatade så det blir nog kul. På torsdag blir det också träning sen ska jag jobba fredag och söndag. Cash here I come! Men nu blev det lite lågt. Vi hörs. Pussar/ L

Åh jag vill ha den, fast funderar på en nyare. Det är en Earox yamaha 07:a :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0