har tråkigt


År 2009 så..

Vilken klass gick du i: 9:an
Vad hade du för hårfärg: blont, brunt och svart
Hur lång var du: kanske runt 159-160?
vem var du kär i: Christophe sedna Mattias
Hade du nån Pojk/flickvän: Ja Z..
Vad brukade du göra på fritiden: olika, mest träffa kompisar och Christophe och Mattias 
Vilka umgicks du med: Oj, mest Louise sedan annt folk 
Var allt Bättre då: Nej jag hade problem med killar och hade ätstörningar..
Skulle du vilja gå tibx dit: ja isf till februari och mars..
Har du förändrats: Ja, jag tycker jag förändrats mycket men är fortfarande samma tjej

Nu:
Vilken klass går du i:
9:an
Vad har du för hårfärg: jätte mörk mörk brun om inte svart
Hur lång är du? runt 165
Vem är du kär i: Mattias
Har du nån Pojk/flickvän: Ja Mattias.
Vad brukar du göra på fritiden: Umgås med Rebecka och pillan mest, festa och blogga så mycket jag hinner.
Vilka umgås du med: Alla ifrån 95:orna Sanna, Nellie m.m. till 92:or som Mattias, Henke och kom(22)
Hur ser du ut: Mörkt brunt hår, lite brun sedan spanien, kort, inte helt fel kropp! (;

Har du:
Kysst någon:
Ja många (;
sovit brevid någon med samma kön: Ja tex Rebecka, Naomi, Louise, Nellie.
sovit brevid nån med motsatt kön: Ja Mattias.
slagit ner nån: Slagits ja men inte så att någon blivt illa slaget
Ljugit för en bra vän: Ja och det ångrar jag. Men ibland är inte sanningen bra också..
Svikit någon: Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn:
Patrik
Kramade du senast: Pernilla
sov du hos senast: Mattias
Vill du vara just nu: Haha mig själv?
Ringde dig senast: pernilla

Vad:
Drack du senast:
Vatten
Köpte du senast: En choklad med Pernilla
Gjorde du igår: var i sollentuna med Pernilla, träffade Rebecka och var hos pojkvän
ska du göra imorn: Oj, träna kanske?
Vill du göra just nu: Sova
Åt du senast: CHOKLAD!
Är närmast dig som är rosa? min älskade mobil och mina trosor


Kärlek :
Du är kär nu:
Ja..
Du har sårat nån så den började gråta: Louise
Nån har sårat dig så du börjat gråta: Ja många

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra:
Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra: Ja massvis med gånger
Jag har smugut ut utan lov: Ja massvis, haha Pernilla remember? xD
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är: Sist i lördags (a)
Jag har en hemlighet som ingen vet om: Ja
Jag har fuskat i ett spel: OFC
jag har struntat i ett prov: Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv:
Ja
Jag har druckit alkohol: Ja
Jag har tagit medecier mot drepression: Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det: inte i 24 timmar
Jag har vaknat gråtande: Ja
Jag har somnat gråtande: Flera gånger

DÖDEN:
Jag hatar begravningar:
Ja
Jag har sett någon dö: Nej och jag hoppas det inte hädner i framtiden..
Någon du Har känt som nyligen som dött: Ja, saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0