don't fuck it upp

Sitter i klassrummet och har svenska. Ska skriva om min inflyttningsfest. Ganska kul.
Efter det här är det lunch och sen idrott sen slutar jag så jag drar mig nog hemmåt och bara chillar.
Har iaf klarat av först matte nationella. Del A var ganska lätt men del B upp. C var fan skitsvår, det blir nog G för min del. Jag åker till skanstull med Amanda vid tre för att jobba. Kommer nog hem vid nio skulle jag tro. Är grovt taggad så jag tror nog att det kommer att gå bra iaf, hoppas jag bara får gå med Amanda iaf.
Är inte så taggad på att göra något kul när jag kommer hem, ska iaf träffa Matte eller Naomi. På lördag ska jag och Naomi på bio, säg till om ni vill hänka (;
Men nu ska jag fortsätta med min inflyttningsfest. Pussar på er/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0