come on bitch!

du beter dig som en bitch. Du hackar på mig och andra. Du börjar kolla snett. Hälsart inte. Du lever bara för att man måste. Du har förändrats så himla mycket.
Men det spelar ändå ingen roll för du är inte värd mig längre så du beter dig mot mig och dina andra kompisar.
Kom inte till mig sen när det är slut för jag kommer inte ta emot dig.

Pratade med mamma igår om West coast riot. Tummen upp, fast kommer kanske få sätta mig på tåget hem den 18 juni vid ett två från Göteborg och kommer till Stockholm vid fyra lixom. Så jag ska snacka med mamma och hoppas på att jag kan stanna över natten.
Idag ska jag med Amanda och Ebba till sollentuna och Stinsen. Jag ska köpa min fina klänning.
Efter det blir det träning och sedan hem en snabbis till världens snällaste Kimpa.
Har inte hunnit skriva så mycket för jag sov hos älskade Becka i tisdags till igår så jag har inte varit hemam mycket.


Har inte mycket bilder på den här datan så det får bli en två års gammal bild på mig och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0