Min systers framatid

ja, när vi var påväg till Fame satt min syrra och planerade sin frmatid, ungefär såhr lät det:
S - syter
P- pappa
M- mamma
J - jag

S : när jag blir rik ska jag ha en trädgårdsmästare till min jätte stora trädgård och en cabrolete (?), en ferrari och ett jätte fint hus. Sen på baksidan ska jag ha ett äventyrsbad, massa rutchkanor som går från taker, simbassänger, golfbanor och massor med annat.
M : *skrattar* och hur ska du bli så rik då?
S: Jag gifter mig med en gammal man som är rik och som jag inte älskar.
M : Men S. hur kul är det att vara med en gubbe i 30 år och sen då dör han?
S: men man kan ju ärva hans pengar då ju! Han ska vara 100 år då
J: ska du söka på Match.com eller?
P: aa hej jag heter S. och jag letar efter en singel gubbe på 100 år och som är rik, så eller?
S: aa och sen ska man ju vara snygg också, jag får fixa till mig lite till dess.
M: men det är bättre att du startar eget företag och blir rik på det sättet S.
S: okej då, jag gillar inte gubbar.

hahahah jag älskar min syrra såå mycket asså :P
Puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0