maskerad

har precis laggt djävulshornen framför dörren så att jag itne glömmer dem till A imorgon :)
today har jag sovit, haft skitkulis med Jennifer i skolan, pluggat, träffat pojkvännen och annat folk :)
allt jag gjort idag med väldigt lite text. HAH!
Jag tror jag kommer bli nöjd med No provet för jag kan allting i böckerna och nästan alla kemiska saker i periodiska systemet. papap lärde mig något så det är jätte lätt nu :D
Åh jag är sååå jävla taggad inför på lördag, vill att det ska vara nu nu nu!!!
och något jag vill ska hända nu är att jag ska vara arton, vill tatuera mig. funtar på att tatuera mig i smyg, ett M bakom örat eller ett hjärta eller skriva pease. får se om jag ska göra samtidigt som Pavel eller hur det blir.
men nu ska jag iallafall smörja in mig och sussa gott med mina älskade lakan!
Puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0