knack knack

Matte väckte mig i söndags natt med att knacka på fönstret.
jag trodde seriöst mitt hjärta skulle hoppa ut, så jävla rädd var jag igår asså!
imorgon kommer älskar Bj hit, hon ska nog sussa sött med mig och våra älskade tankar om Bert karlsson!
Remember? :)
Min dag :
klockan ett fick jag och Matte skjuts av Victor till mörby, tåg tunnelbanan.
åt på BK, gick på bio.
Sedan åkte jag hem en liten snabbis till honom och sedan skulle han på bio med sin pappa så jag gick upp och mötte Amanda, Ebba och Jennifer vid filmkedjan och vi hyrde en film som jag senare kom på att jag redan sett så jag såg filmen på ett helt annat sätt än vad dom gjorde :P
The unvited hette den. Den är skitbra!!!
sen åkte vi till eds och mötte stella, Nellie och några. åkte till kärrdal sen drog jag hem.
Matte är nu hos Kim och kommer hit mellan ett och två.
Sen ska vi sussa jätte gott, och vänta in morgondagen :D
fyfan, måste skura mitt golv, städa och plugga imorgon :'(
Ojdå, det blev lite låångt, aja ska ringa älskling nu.
Puss puss / L

Jag och Bj , vi är hemligt lesbiska. oops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0