Insändare

jag och Ida sitter i ett datarum och ska skriva om insändare, haha jag ska skriva om skoluniformer ksa komma till skolan, inte för att jag står för det men det var den ända som jag kom på, haha!
Jag startade en ny blogg pga privata själ. men ja, nu har jag lösen och kommer inte öppna den fören om någon vecka.
ikväll blir det krök i kärran med saknade Pelle, pojkvännen och massor med annat roligt folk.
efter skolan sticker jag hem och packar lite och så sen kommer nog matte tillmig,halv fem går bussen mot dansen. efter skajaghem till älskling och hjälpa honom packa eftersom han flyttar om redan två veckor :O
hihi sen ska jag spendera lite tid med P :)
ååh, jag och Ida ska praoa på SWAY i två veckor framöver :D
hihi, men nu måste jag skriva om skoluniformer :P
Pusss/ L

Jag och Ida förrförra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0