Matropia

Igår var jag, Ida och Kevin på öppet hus på Kulturama, SÅ SUGEN PÅ ATT SÖKA IN! värkar vara en jätte bra skola, fick se en ettas schema, skitbra tider och inte så himla långt att åka heller, typ en timme, men det är mycket man ska åka, först ska man åka buss till danderyd, tunnelbana till slussen, byta och åka till gullmarsplan, sedan ta tvärbanan någon station sedan är det att gå, sen är man framme :D lugnt värt det iaf!
HAHAHAH! idag är det ett halvår sedan jag och Mattas blev tillsammans så vi skulle fira det igår med middag och bio. Jag och Ida mötte upp Matte i danderyd vid fem siten, åkte in till stan, handlade lite saker och sen mötte vi upp kevin och några. Jag och Matte gick och åt och sen kommer Nellie och Isak, haha dom beställde en pizza, efter 20 minuter går Isak och frågar vart den är och då hade dom inte ens börjat med den :P och alla filmer på sergel, rigoletto och Saga fanns det inte platser kvar på typ så vi åkte till söder och såg på en film som hette Matropia, hahahaha så jävla dålig, har aldrig sett någon sämre, bakrunden va normal och de som spelade personerna såg ut som inklippta dockor, fyfan, sen drog vi hem, ja och matte tittade film och sedan sussade vi gott :P
oj, långt det blev :(
Förlåt för dåligt uppdatering, har inte så mycket tid längre..
Puss/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0