Marabou digestive

japp, det sitter jag och mumsar på, köpte en på vägen hem :)
Matte sov här inatt igen, oväntat? nja kan man inte säga dirket.
Har haft en tråkig dag idag, och imorgon har so prov på mellankrigstiden som jag kan..aa.. skit bra :D eller nej jag kan fan ingenting, så jag ska snart sätta mig och plugga in allt det där :(
får se hur det blir ikväll, kanske ska träffa Ida och fixa spanskan till imorogn, ska ju redovisa. blääää!
haha, jaja, puss puss / L

Johanna björklund, en av de få finaste personerna jag träffat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Detsamma Älskling!

Jag älskar dig så grovt mycket.

2009-11-20 @ 17:57:46
URL: http://www.improveme.se/bj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0