HELG

äntligen helg, eller det blev det för ca 2 timmar och 20 minuter sen :)
när jag kom hem tittade jag på film, nu pluggar jag och väntar på älsklingen Nellie.
Får se vad vi ska hitta på ikväll. halv fem går iaf bussen till dansen, efteråt ska jag äntligen få en ny mobil, eller ny och ny, en bättre än den jag har nu iaf :D
och så var pappa snäll och hämtade mina saker från gullmarsplan, från Katrins goodiebag :)
Imorgon på dagen vill jag träffa, lägg in en komentar om du vill hänka :)
hihi, sen ska jag hyra film och vid 10 ska jag och matte vara hos mig och passa syrran och hennes kompis, till typ ett :/ aja, 200 spänn sitter faktiskt aldrig fel :)
men nu måste jag avsluta.
Ha en underbar helg!
/ L



Kommentarer
Postat av: Nelliiie

fyfan vad söt bild. miss u <3

2009-11-06 @ 17:59:03
Postat av: Lina

saknar dig med :( <3

2009-11-08 @ 14:18:28
URL: http://dirtypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0