Tomten jag vill ha en riktig jul

japp, det lyssnar jag på just nu, behöver lite julstämning, har precis ätit. väntar på att alla vuxna ska bli klara sen blir det öppning av alla julklappar :D haha.
Håller tummarna för en ipod och ett psp 3. hähä...
och sedan är det morgondagen, sover med Matte och kommer väckas med frukost på sängen och paket :D
hähä då fyller jag år! GLÖM INTE ATT GRATTA (a)
Jag önskar er alla en riktigt goooood jul så hörs vi när jag öppnat allt :)
Pussar / L
 
Min pappa är glad idag :)


julgranen med några av klapparna, kan ej vända på den, vet inte varför.


Vi är inte alls många det här året, moster m. familj kommer inte fören imorogn :(

Kommentarer
Postat av: elsa

God Jul :)

2009-12-24 @ 18:48:52
URL: http://missblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0