Labbraport

Har precis gjort klart mitt labbprov, det gick väl sådär. Iaf ett G :D
HAHAHAH!
sov hos matte inatt så gick upp nio, fixade mig och gick och mötte min Ida. Seda´n mot skolan. ännu en lång och tråkig dag. När jag kommer hem tror jag att jag ska sova. är så jävla trött nu för tiden...
Imorgon ska jag träna iaf, och det har jag inte gjort på skit länge så det ska bli roligt. ska nog göra det med Matte, får se om D också följer med. Vi slutar våran lektion om 19 minuter så jag har ingenting att göra. tråktråktråk skola.
Bj va här i helgen, vi hade väldigt kul, det har vi alltid. Fan kom på att vi glömde göra våran "specielle" hälsning :) Aja det får bli nästa gång. Nu ska jag stänga av datorn. Puss puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0