Julafton

ska nog börja skriva igen.
Lovet började ganska bra, jag och Jennifer åkte till sollentuna och handlade lite onödiga saker och åt. det va mysigt.
Sov med Mattias, eller bredvid Lova som sparkades. haha. Vi var tvugna att åka till Vallentuna och passa barnen från två på natten till morgonen, det var mysigt. läste en bok och dom somnade gott :)
fick skjuts hem igår, va hemma ett tag, träffade några på kvällen. Kvällen slutade med att jag och Petter satt och kollade på två filmer. HAHAH! Vid ett blev vi jätte hungriga och bestämde oss för att laga mackaroner. Först råkar petter hälla uu hälften och sen gjorde jag samma misstag, och så skulle jag ta fram mjölken men det var youghurt, jag ba fan vad gammal mjölk. HAHAH! petter började garva och ba " det där är inte mjölk Lina" HÖHÖHÖ.
gick hem vid ett och kollade tv, somnade vid halv tre och vaknade 11.
Snart ska vi öppna julklappar och släkten kommer. Men nu ska jag byta om. Puss puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0