akuten vid fem

ska till Akuten vid fem tiden och visa min läpp, på vänstersida hade jag en finne som jag klämde igår och igår kväll blev det lite svullet och imorgon ser det hemskt ut, har ont också, kan inte stänga munnen.
Så om dom inte får bort den blir det halsduk hela kvällen och imorgon kan alla släktingar förvänta sig att det inte får komma. Hähä. Jag är verkligen kär i min nipod, lyssnade i flera timmar igår.
Mötte upp Fabbe och Mattias vid nio tiden sedan kom Ronja och joina. Vid halv tio tiden kom Petter och Isak, vi fyra drog till Kim, Julia och Ulrica kom dit också. haha sen gick vi ut och skulle åka pulka i hans branta backe. Matte ramlade på rumpan efter hoppet. haha och kin ställde sig upp efter och ramlade ihop :P
ikväll blir det nog bara att vara hemma och kolla på film med Matte om han inte vill gå ut. Eller bio med pojkvän, Petter och Linda :)
Men nu vart det för långt. puss puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0