8 saker

ja, om ni kommer på mer än åtta saker så är ni sämre än mig, här är mina dåliga:
1. Jag köpte xs ist för S i ett linne så mina bröst blir platta och onormalt enorma.
2. Jag kan inte spanskan och kommer aldrig kunna den heller.
3.Jag förstår inte No:labbprovet
4. Jag har sämta läraren i Matte så jag kommer inte klara VG provet
5. Jag ser skittjock ut, känns helt fel.
6. Jag kan inte gå till gården
7. Jag håller på att bli riktigt sjuk och det är inte kul.
8. Jag har mens nästan hela tiden pga min äckliga fuckade piller -.-
Kan det bli bättre eller?
kom på en till sak, jag grät tre gånger idag för jag känner mig så dålig men ändå så gör jag ingenting åt det. Hatar mig själv och allt just nu.
Ska snart ner och möta upp matte, hoppas han vill göra mig glad. Annars orkar ja inte va kvar på den här jorden. Vafan den kommer ju ändå gå under om två år.
En bra sak är att jag fyller år om 25 dagar iaf :)
Pussar / L

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0